Планування викладання предмета та його реалізація – це кропітка робота в діяльності вчителя, яка передбачає:
- календарно-тематичне планування;
- проєктну підготовку на кожен урок – це поурочне планування.
Основними документами, на які спирається вчитель протягом своєї діяльності, є Державні стандарти загальної середньої освіти, освітня програма закладу освіти та навчальна програма з предмета.
⧫ Методичні рекомендації викладання хімії в 2021/2022 навчальному році (стор. 122-127)
https://drive.google.com/file/d/1hgcr5IlouAFq_w_-hnGIbb7TGVb1WVO4/view?usp=sharing
⧫ Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з хімії:
- визначальними в оцінюванні рівня навчальних досягнень учнів з хімії є особистісні результати пізнавальної діяльності, в яких відображаються загальнопредметні компетентності, набуті учнями в процесі навчання,
- оцінювання практичних робіт та лабораторних дослідів,
- оцінювання розв'язування розрахункових задач,
- критерії оцінювання навчальних проектів.
⧫ Освітні платформи для навчання хімії, з використанням дистанційних технологій.
Освітні майданчики з безкоштовними онлайн-курсами
де можливо підвищувати кваліфікацію, розширяти кругозір чи освоювати нові
професії.
Кожен вчитель зіткнувся під час карантину з такою проблемою: на якій
платформі працювати, як контролювати час, як підвищувати кваліфікацію та
самоосвіту. Тому кожен знайшов для себе та для свого предмету свою зручну
платформу.
https://docs.google.com/forms/d/1F0So_Rc0x6rsHQ--9lNqqpGxHPBTNpeMn0Q4IWr7vPU/edit?usp=sharing
2. Google Meet відкриває загальний доступ до функцій корпоротивних відеоконференцій. Цей сервіс дуже зручно використовувати для проведення онлайн-уроків з учнями, які перебувають на карантині. Онлай-зустрічі розраховані на щонайбільше на 100 учасників валістю до 60 хвилин кожна.
4. Всеукраїнська школа онлайн — це платформа для дистанційного та змішаного навчання учнів 5-11 класів та методичної підтримки вчителів.Платформа містить відеоуроки, тести та матеріали для самостійної роботи з кожної теми.
Тематичне планування служить для відображення матеріалу будь-якої теми невеликого розділу програми і розподіляється відповідно до уроків. В ньому прописані теми кожного уроку, види планованих лабораторних дослідів, практичних робіт, домашнє завдання, контрольні роботи, уроки узазальнення та систематизації знань учнв з теми.
Тематичне планування містить:
⧫ Календарно-тематичне планування хімії (7 клас) на 2021/2022 навчальний рік
⧫ Календарно-тематичне планування хімії (8 клас) на 2021/2022 навчальний рік
⧫ Календарно-тематичне планування хімії (9 клас) на 2021/2022 навчальний рік
⧫ Календарно-тематичне планування хімії (10 клас, рівень стандарту) на 2021/2022 навчальний рік
⧫ Календарно-тематичне планування хімії (11 клас, рівень стандарту) на 2021/2022 навчальний рік
Програмно-методичне
забезпечення:
у 2021/2022 навчальному році інваріантна частина
навчального плану з хімії здійснюватиметься за такими навчальними програмами:
-
7 - 9 класи – Програма для загальноосвітніх
навчальних закладів. Хімія. 7-9 класи (оновлена), затверджена наказом МОН
України від 07.06.2017 № 804. Вільний доступ (http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/navchalni-programi-5-9-klas-2017.html);
- 10 - 11 класи – Хімія. Програма з хімії для 10–11 класів
закладів загальної середньої освіти. Рівень
стандарту (затверджена наказом МОН
України від 23.10.2017
№ 1407). Вільний доступ (https://goo.gl/fwh2BR);
Підручники:
o
Попель
П. Хімія: підручн. для 7 кл. закл. заг. серед. освіти /Павло Попель, Людмила Крикля, – 2-ге від., переробл.
Київ: ВЦ«Академія», 2020. – 216 с.
o Хімія: підручник для 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів /Буринська Н.М. – К.: Педагоічна думка, 2016. – 144 с.; іл. http://peddumka.edukit.kiev.ua/Files/downloadcenter/%D0%A5%D1%96%D0%BC%D1%96%D1%8F%208%20%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81.pdf
o
Ярошенко
О.Г. Хімія: підруч. для 9 класу загальноосвіт. навч. закладів
/О.Г. Ярошенко.
– К.: УОВЦ «Оріон», 2017. – 224 с. – 224 с. іл.
o
Хімія: підруч. для 10 кл. закл. заг. серед.
освіти: профіл. рівень/
Л.П.Величко. - К.: Школяр,
2018.- 296с., іл.
o Григорович О.В. Хімія (рівень стандарту): підруч. для 11 кл. закл. заг. серед. освіти /Олексій Григорович. - Харків: Вид-во «Ранок», 2019.- 224с., іл.,
Виконання практично – оцінної складової навчальної програми з хімії
в 2021/2022 навчальному році
Клас |
Кількість годин на рік |
Кількість годин на тиждень |
Тематичне оцінювання |
Контрольні роботи |
Практичні роботи |
Лабораторні досліди |
|||
І |
ІІ |
І |
ІІ |
І |
ІІ |
||||
7 |
51 |
1,5 |
2 |
2 |
1 / 1 |
2 |
3 |
4 |
6 |
8 |
70 |
2 |
3 |
3 |
1/ 1 |
1 |
2 |
1 |
6 |
9 |
70 |
2 |
3 |
3 |
1 / 1 |
3 |
2 |
10 |
4 |
10 (рівень стандарту) |
52 |
1,5 |
2 |
2 |
1/ 1 |
0 |
1 |
0 |
4 |
11 (рівень
стандарту) |
70 |
2 |
3 |
3 |
1/ 1 |
0 |
2 |
1 |
7 |
Комментариев нет:
Отправить комментарий